بازدید مأمورین مرکز بهداشت شهرستان شوش از ادارات دولتی
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
دو شنبه 22 ارديبهشت 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

مأمورین مرکز بهداشت شهرستان شوش و ستاد مبارزه با ویروس منحوس کرونا ساعت 11:45 روز دوشنبه 22 اردیبهشت ماه1399 ضمن بازدید از اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی از رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند رضایت خود را اعلام نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ سرگروه تیم اعزامی مرکز بهداشت شهرستان شوش گفت : از محوطه ی بیرونی و داخلی اداره بازدید به عمل آمد که هم از نظر تمیزی و هم از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری بهداشتی و هوشمند رعایت شده که جای قدردانی دارد فقط نیاز است وارد سامانه ی سلامت به آدرس الکترونیکی «www.salamat.gov.ir» شده و پس از ارائه ی اطلاعات لازم و دریافت کد سلامت آن را در معرض دید نصب نمایید .

رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در این بازدید گزارشی از فعالیت های انجمن های فرهنگی و هنری ، کانون های امور مساجد و گروه های نمایشی را تشریح نمود و در این راستا اظهار نمود : اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش اولین اداره ای بوده که فعالیت های خود را به شعار درخانه بمانیم تا کرونا را شکست دهیم  در فضای مجازی انجام می دهند و هر انجمن  یک گروه مجازی را تشکیل داده و از این طریق اعضای خود را آموزش داده و مسابقاتی را برگزار می کند تا به خواست خدا از این ویروس منحوس کرونا رها شویم .

 

شایان ذکر است به محض یادآوری از این که اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش می بایست  کد رهکیری سلامت داشته باشد توسط عباس کرم الهی سرپرست انجمن روزنامه نگاران  این مرحله انجام شد  ، لذا این اداره با کد شناسه ی 125660791 می تواند « نمایشگاه عکس های هنری ـ اجرای نمایش ـ تهیه ی متون ادبی ـ ـ فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد ـ نویسندگی ـ خبرنگاران مستقل  و سایر فعالیت های خلاقانه ، هنری و سرگرمی » را به جز سالن های نمایش  طبقه بندی نشده  ، در جای دیگر  بر اساس راهنمای گام دوم مبارزه با کووید 19(کرونا ویروس) مدنظر داشته باشد .  



:: بازدید از این مطلب : 729
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.